Opdatering klokken 19.45: Telenor fortæller, at fejlen i netværket er rettet, og at alle kunder igen skulle kunne benytte deres telefon. Hvis der skulle være kunder, der fortsat har problemer, skal de kontakte Telenors kundeservice.

Har du et abonnement hos Telenor, og oplever du problemer med forbindelsen på din telefon?

Så er du ikke den eneste.

Telegiganten melder nemlig, at de oplever driftsforstyrrelser, som rammer kunder i hele landet.

Der er tale om problemer med 2G, 3G, 4G tale og internet via mobilen samt mobil bredbånd.

- Vi arbejder på højtryk for at løse problemerne, og vi beklager rigtig meget over for vores kunder over de gener, det medfører. Det er en rigtig beklagelig situation, siger Anne Faigh Rydell, pressechef hos Telenor, til Ekstra Bladet.

Også Telenors egne telefoner har været ramt af problemerne, hvorfor det blandt andet har været vanskeligt for Ekstra Bladet at komme i kontakt med selskabet.

Anne Faigh Rydell fortæller, at der på nuværende tidspunkt ikke er nogen tidshorisont for, hvornår tingene kører som de skal igen, men der arbejdes på højtryk.

Hun gør samtidig opmærksom på, at Telenor løbende opdaterer deres hjemmeside og Facebook-side med status på problemerne, og der sidder samtidig medarbejdere parat til at besvare spørgsmål begge steder.